Voor wie?

VOOR WIE? 


 

Startups

Één van de grootste uitdagingen van een startup is het verkrijgen van klanten. Online marketing leent zich uitstekend om een kickstart te geven aan jouw bedrijf. Ook voor zeer lokale ondernemers is online marketing een goede keuze. Met een klein budget kun je prima alleen binnen de afzetregio zichtbaar zijn. Hierbij kan ik adviseren m.b.t. een goede strategie, ondersteunen bij de opzet & uitvoering en jou bijbrengen hoe je de marketing activiteiten zelf kunt beheren voor de lange termijn.


 

Marketingbureaus

Dankzij ruime ervaring bij zowel een zoekmachinemarketing bureau als een mediabureau ben ik flexibel inzetbaar op alle soorten accounts. Ik kan ondersteunen bij strategische vraagstukken voor grotere accounts maar denk ook graag mee vanuit een bredere online visie op kleine accounts. Of het nu gaat om zeer specialistische uitvoerende werkzaamheden of een breder online vraagstuk, alles is bespreekbaar.


 

B2C bedrijven

In de B2C markt dient iedere marketing euro direct geld op te leveren. Dat online marketing meetbaar is tot op de cent, maakt deze twee dan ook tot een goede match. Dagelijks dienen B2C campagnes gemonitord en bijgestuurd te worden voor het optimale rendement. Altijd een interessante uitdaging welke ik met plezier aan ga.


 

B2B bedrijven

B2B bedrijven hebben te maken met een langere customer journey dan B2C bedrijven. Voor welke fase in de customer journey zet je online marketing in? En welke online kanalen passen het best bij jouw B2B markt? Welke boodschap gaan je overbrengen? Op welke KPI’s ga je sturen en hoeveel is een lead waard? Ieder B2B bedrijf vereist een eigen aanpak. Ik onderzoek graag die van jullie.


 

Contact